«Τα τηλέφωνα μου είναι ανοιχτά, δεν κρατάω κακία με τους πρώην συντρόφους», είπε για επικοινωνία με Φάμελλο.
Ο Αλέξης Τσίπρας έδωσε την πρώτη του συνέντευξη ως πρόεδρος της Ελληνικής Αριστερής Συμπαράταξης, στον ALPHA, δύο ημέρες πριν το μίνι ιδρυτικό συνέδριο της ΕΛΑΣ, απαντώντας στα σενάρια συνεργασίας με ΣΥΡΙΖΑ, ενώ άφησε σαφείς αιχμές για τον Παύλο Πολάκη.
Ο επικεφαλής της ΕΛ.Α.Σ. υποστήριξε ότι η ίδρυση του νέου πολιτικού φορέα έρχεται να καλύψει ένα σημαντικό πολιτικό κενό που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια και ξεκαθάρισε ότι στόχος του είναι να καταθέσει μια εναλλακτική πρόταση απέναντι στη Νέα Δημοκρατία. «Ο πρώτος κύκλος των δημοσκοπήσεων δείχνει πως μπαίνουμε σε μια νέα φάση. Η ψαλίδα σήμερα κλείνει. Βλέπουμε επίσης πως πάμε σε ένα σύστημα δύο ισχυρών πόλων», είπε και συνέχισε λέγοντας πως: «Δεν επιστρέφω για να καταγράψω ποσοστά. Στόχος να είμαι χρήσιμος στη χώρα. Στόχος μας να καταθέσουμε μια εναλλακτική πρόταση απέναντι στη Νέα Δημοκρατία», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Για τη συνεργασία της ΕΛΑΣ με τον ΣΥΡΙΖΑ: «Δεν κάνω πάρτι για να καλώ στο σπίτι μου. Κάνουμε μια νέα αρχή με την κοινωνία για την κοινωνία. Σε αυτή τη νέα αρχή δεν υπάρχει κανένας αποκλεισμός με δύο όρους: Η προσπάθεια αυτή δεν ξεκινά από τη Βουλή. Δεν έχουμε ρεζερβέ θέσεις για κανέναν» και πρόσθεσε ότι οι αποφάσεις για το ποιοι θα είναι υποψήφιοι βουλευτές θα ληφθούν από τα συλλογικά όργανα.
Σε ερώτηση για τον αν έχει επικοινωνία με τον Σωκράτη Φάμελλο απάντησε πως: «Τα τηλέφωνα μου είναι ανοιχτά, δεν κρατάω κακία με τους πρώην συντρόφους». Υπενθυμίζεται ότι, ο Σωκράτης Φάμελλος, προ ημερών, απαντώντας εάν έχει επικοινωνήσει απευθείας με τον Αλέξη Τσίπρα, έχει δηλώσει δημόσια ότι «τα τηλέφωνα δεν είναι κλειστά», ξεκαθαρίζοντας όμως πως η πολιτική συζήτηση γίνεται μέσα από τις επίσημες τοποθετήσεις των κομμάτων και όχι αποκλειστικά παρασκηνιακά.
«Ο κύκλος του ΣΥΡΙΖΑ έχει κλείσει», επέμεινε ο Πρόεδρος της ΕΛΑΣ, ενώ σε ερώτηση για την ΠΓ του ΣΥΡΙΖΑ άφησε αιχμές για τον Παύλο Πολάκη απαντώντας πως: «Εγώ είμαι εδώ προκειμένου να μιλήσω για τα προβλήματα της κοινωνίας και όχι για τα προβλήματα του κ. Πολάκη με τον ΣΥΡΙΖΑ».
Σε ερώτηση για τη φορολογία απάντησε: «Η ελληνική οικονομία υπεραποδίδει ετησίως γύρω στα 6 εκ ευρώ. Υπάρχει δημοσιονομικός χώρος για παρεμβάσεις ενίσχυσης της κοινωνίας χωρίς φορολόγηση χαμηλών, μεσαίων αλλά μεγαλύτερων εισοδημάτων». Ωστόσο πιστεύει προς πρέπει να υπάρξει και ένα κλίμα δικαιοσύνης στην ελληνική κοινωνία.
Πρόσθεσε δε: «Η αναδιανομή δεν θα γίνει με τη φορολόγηση της πισίνας αλλά με πατριωτική εισφορά που θα αφορά το 1% τους πάρα πολύ πλούσιους και επιχειρήσεις». Θα αφορά τους πάρα πολύ πλουσίους και τις πολύ μεγάλες επιχειρήσεις. Θα τα πούμε αναλυτικά στη ΔΕΘ. Η Ελλάδα φορολογεί τον μισθωτό πιο πολύ από τον επιχειρηματία στα μερίσματα»
Επισήμανε ότι το κόμμα του έχει καταθέσει πρόταση για «εθνικό ταμείο ανάκαμψης» και μίλησε επίσης για τρεις άξονες πάνω στους οποίους κινείται η οικονομική πολιτική της ΕΛΑΣ: Η δημιουργία ενός Εθνικού Ταμείου Ανάπτυξης, η αλλαγή του μείγματος της φορολογικής πολιτικής και η πάταξη της διαφθοράς.
«Θα βρούμε τα λεφτά στην εντιμότητά μας», επεσήμανε και τάχθηκε επίσης, υπέρ της αύξησης των μισθών των δασκάλων, γιατρούς νοσηλευτές, δασκάλων που παίρνουν μισθούς αναξιοπρέπειας, ενώ μίλησε για δωρεάν μέσα μεταφοράς σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΠΗΓΗ:documento