Τα 81 χρόνια από τη μεγάλη Αντιφασιστική Νίκη των Λαών τίμησαν τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ στο Βερολίνο, στο Σοβιετικό Μνημείο του Treptower Park το απόγευμα της Παρασκευής. Στον επιβλητικό χώρο είναι ενταφιασμένοι πάνω από 7.000 σοβιετικοί στρατιώτες που έδωσαν τη ζωή τους στις μάχες για την απελευθέρωση του Βερολίνου, όταν η Κόκκινη Σημαία με το σφυροδρέπανο καρφώθηκε θριαμβευτικά στην καρδιά του ναζιστικού κτήνους στο Ράιχσταγκ, ελευθερώνοντας την ανθρωπότητα και συντρίβοντας τον Ναζισμό.Τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ συναντήθηκαν με τους συντρόφους και τους φίλους από το Κομμουνιστικό Κόμμα Τουρκίας (ΤΚΡ) και από το Κομμουνιστικό Κόμμα (ΚΡ) από την Γερμανία, προχώρησαν συντεταγμένα μέσα στο χώρο του μνημείου, όπου και κατέθεσαν το κοινό στεφάνι ΚΚΕ – ΤΚΡ στη βάση του μεγαλειώδους αγάλματος του Σοβιετικού Στρατιώτη – Απελευθερωτή.Για ακόμα μια χρονιά ακύρωσαν στην πράξη την απαράδεκτη απαγόρευση της κόκκινης σημαίας με το σφυροδρέπανο, άλλων συμβόλων της ΕΣΣΔ, εμβατηρίων του Κόκκινου Στρατού, όπως το θρυλικό «Ιερός Πόλεμος» από την αστυνομία του Βερολίνου για τα τρία μνημεία του Κόκκινου Στρατού στην πόλη. Μια χυδαία εντολή που εφαρμόζεται από την έναρξη του ιμπεριαλιστικού πολέμου στην Ουκρανία και επιχειρεί να ταυτίσει τη σημερινή ιμπεριαλιστική Ρωσία με το πρώτο εργατικό κράτος του κόσμου, αυτό της Σοβιετικής Ένωσης. Να ταυτίσει αυτούς που απελευθέρωσαν την Ευρώπη από το φίδι του ναζισμού με τους θύτες. Θέλουν να ξαναγράψουν την ιστορία αλλά δε θα τους περάσει, γιατί η ιστορική μνήμη έχει μείνει ανεξίτηλη στους λαούς όλης της Ευρώπης. Να θυμίσουμε, ότι στο κρατίδιο του Βερολίνου, όπως και στην ομοσπονδιακή κυβέρνηση της Γερμανίας, συγκυβερνούν το CDU και το SPD, τα «αδελφάκια» δηλαδή της ΝΔ και του ΠΑΣΟΚ στην Ελλάδα. Είναι εκείνα τα κόμματα που πίνουν νερό στο όνομα της αντιδραστικής ΕΕ της πολεμικής οικονομίας και των λόμπι, που έχει αναγάγει τον αντικομμουνισμό και την παραχάραξη της ιστορίας σε επιστήμη, με την άθλια θεωρία των δύο άκρων, με τις απαγορεύσεις ΚΚ και διώξεις κομμουνιστών σε κράτη μέλη της.81 χρόνια μετά, συνεχίζουμε να κυματίζουμε ψηλά την κόκκινη σημαία με το σφυροδρέπανο, τη σημαία της πάλης των λαών, της Σοβιετικής Ένωσης και του Κόκκινου Στρατού, τη σημαία που δε ζήτησε ποτέ την άδεια κανενός για να υψωθεί στον ουρανό του Βερολίνου.Τη μεγάλη Αντιφασιστική Νίκη των Λαών τίμησαν μέλη και φίλοι του ΚΚΕ και της ΚΝΕ στη Γερμανία με επισκέψεις σε σοβιετικά και αντιφασιστικά μνημεία και σε άλλες πόλεις της χώρας.Σε Πολωνία και Ουγγαρία
Τα 81 χρόνια από την Αντιφασιστική Νίκη των Λαών τίμησαν τα μέλη και οι φίλοι του ΚΚΕ στη Γερμανία, την Πολωνία και την Ουγγαρία (ΦΩΤΟ)