Ο ηγέτης της Χεζμπολάχ, Ναΐμ Κάσεμ, χαρακτήρισε «άκυρη» τη συμφωνία-πλαίσιο ανάμεσα σε Ισραήλ και Λίβανο που υπογράφηκε στην Ουάσιγκτον.
Σε δήλωσή του, σήμερα Σάββατο, επισήμανε πως συνιστά «ταπείνωση» και παράδοση της εθνικής κυριαρχίας και πρέπει να αντικατασταθεί από το μνημόνιο κατανόησης μεταξύ Ιράν και Ηνωμένων Πολιτειών.
Ο επικεφαλής της Χεζμπολάχ επέμεινε ότι η συμφωνία της Ουάσινγκτον δεν έχει καμία νομιμοποίηση και κάλεσε να εφαρμοστούν οι προβλέψεις του μνημονίου συμφωνίας μεταξύ Ιράν και Ηνωμένων Πολιτειών, το οποίο –σύμφωνα με τον ίδιο– θα πρέπει να αποτελέσει το μοναδικό πλαίσιο αναφοράς για τις μελλοντικές εξελίξεις.
Παράλληλα, προειδοποίησε ότι η σύνδεση της ισραηλινής αποχώρησης από τον νότιο Λίβανο με τον αφοπλισμό της Χεζμπολάχ συνιστά υπέρβαση των «κόκκινων γραμμών» της οργάνωσης.
ΠΗΓΗ:imerodromos