ΛΩΡΙΔΑ ΤΗΣ ΓΑΖΑΣ: Νέα σφαγή στα κέντρα θανάτου της αμερικανικής ΜΚΟ – Παιδάκια που λιμοκτονούν ψάχνουν για λίγο φαΐ στα σκουπίδια!

aggelioforos

Σε έναν απροκάλυπτο δολοφονικό μηχανισμό έχουν μετατραπεί τα κατ’ ευφημισμό κέντρα «διανομής ανθρωπιστικής βοήθειας» της διαβόητης αμερικανικής ΜΚΟ «Ανθρωπιστικό Ίδρυμα για τη Γάζα», στα οποία εκατοντάδες παλαιστίνιοι έχουν βρει τον θάνατο από τον ισραηλινό στρατό στην προσπάθεια τους να εξασφαλίσουν λίγο φαγητό. Σε ένα τέτοιο κέντρο στη Ράφα, οι ισραηλινοί μακελάρηδες δολοφόνησαν 36 πεινασμένους που απλώς ήθελαν να βρουν λίγα τρόφιμα για αυτούς και τα παιδιά τους. Οι μαρτυρίες επιβεβαιώνουν ότι ήταν άλλη μια προσχεδιασμένη σφαγή. «Φτάσαμε στην περιοχή όπου υπάρχουν τσιμεντόλιθοι στην πρώτη είσοδο, τα τανκς άρχισαν να κινούνται προς το μέρος μας, νομίζαμε ότι βγήκαν για να μας οργανώσουν ώστε να μπορέσουμε να λάβουμε βοήθεια», είπε ο Μοχάμεντ αλ-Χαλίντι στο Al Jazeera και πρόσθεσε: «Ξαφνικά, είδαμε τα τζιπ να έρχονται από τη μία πλευρά και τα τανκς από την άλλη, και άρχισαν να μας πυροβολούν. Δεν ήταν πυροβολισμοί που είχαν σκοπό να μας τρομάξουν ή να μας οργανώσουν, ήταν πυροβολισμοί που είχαν ως στόχο να μας σκοτώσουν».Σύμφωνα με το υπουργείο Υγείας της Λωρίδας της Γάζας, περίπου 900 παλαιστίνιοι έχουν σκοτωθεί κοντά στα κέντρα «διανομής ανθρωπιστικής βοήθειας» της αμερικανικής ΜΚΟ. Συνολικά, σήμερα, τουλάχιστον 90 παλαιστίνιοι σκοτώθηκαν σε διάφορα σημεία στην Λωρίδα της Γάζας από τις ισραηλινές δολοφονικές επιδρομές.

Share This Article