Απεργία στο Ελληνικό για τα εργατικά ατυχήματα – Νέκρωσε το εργοτάξιο

aggelioforos

Έχει «νεκρώσει» από το πρωί το εργοτάξιο του Ελληνικού, λόγω της σημερινής απεργίας που έχει κηρύξει το Σωματείο Εργαζομένων στο έργο, με τους εργαζόμενους να απεργούν καθολικά.

Υπενθυμίζεται ότι η απεργία προκηρύχθηκε ως άμεση απάντηση στο νέο σοβαρό εργατικό «ατύχημα» που σημειώθηκε το πρωί της Παρασκευής και είχε ως αποτέλεσμα τον τραυματισμό 3 εργατών, τους οποίους καταπλάκωσε σκαλωσιά, στο Καζίνο στην ΤΕΡΝΑ.

Συνεχίζουμε τον αγώνα για μέτρα προστασίας για την υγιεινή και ασφάλεια, για ΣΣΕ με σύγχρονα δικαιώματα», σημείωσε ο Βάλσαμος Συρίγος, πρόεδρος του Σωματείου Εργαζομένων στο Έργο του Ελληνικού.

ΠΗΓΗ:imerodromos

Share This Article