Πασχίζουν να υποβαθμίσουν τους κινδύνους τη στιγμή που ομολογούν ότι δεν τηρήθηκε «δικλείδα ασφαλείας» στην εκσκαφή του μετώπου της σήραγγας

Σε συνέχεια της προκλητικής στάσης της κυβέρνησης, που απαντώντας στην Επίκαιρη Ερώτηση του ΚΚΕ σχετικά με τα προβλήματα ασφαλείας στη γραμμή 4 του Μετρό, με τον Ν. Ταχιάο ουσιαστικά να προσπαθεί να πείσει ότι «δεν συντρέχει κάποιος λόγος ανησυχίας», ο διευθύνων σύμβουλος της «Ελληνικό Μετρό», μιλώντας στον «ΣΚΑΪ», πάσχιζε να υποβαθμίσει τους μεγάλους κινδύνους που προκαλεί η πολιτική που θυσιάζει την ασφάλεια στον βωμό του κέρδους των ομίλων τη στιγμή που τα λεγόμενά του επιβεβαίωναν το αντίθετο!
Αρχικά θέλησε να επισημάνει ότι η συγκεκριμένη σήραγγα περίπου 150 μέτρων «δεν αφορά αυτή που θα κινείται το Μετρό, αλλά τον επίσταθμο σταβλισμού των τρένων, γι’ αυτό δεν κατασκευάζεται με μετροπόντικα αλλά με αυστριακή μέθοδο»…. Δηλαδή, αυτό τι αλλάζει όσον αφορά τους κίνδυνους που προέκυψαν από τη μη τήρηση συγκεκριμένων μέτρων ασφαλείας κατά την κατασκευή της; Ρητορικό το ερώτημα…
Στη συνέχεια ακολούθησε η απόλυτη παράνοια. Είπε ο διευθύνων σύμβουλος ότι «η συγκεκριμένη σήραγγα είναι απολύτως σωστή όσον αφορά τη θέση της, την όδευσή της, τις διαστάσεις και την αντιστήριξη του υπεδάφους που εκσκάπτεται, σύμφωνα με ό,τι προβλέπει η μελέτη». Στη συνέχεια, όμως, ο ίδιος άνθρωπος ισχυρίστηκε ότι κατά τις εργασίες κατασκευής της εν λόγω σήραγγας ενημερώθηκαν ότι «δεν τηρείται η μελέτη όσον αφορά την αλληλουχία των εργασιών για τη διάνοιξή της και συγκεκριμένα η αλληλουχία των φάσεων εκσκαφής του μετώπου και αυτό είναι μια πρόσθετη δικλείδα ασφαλείας που έχει επιβάλει η “Ελληνικό Μετρό”»!
Ο διευθύνων, προσπαθώντας να απαντήσει στους εύλογους προβληματισμούς των δημοσιογράφων για το «τι τελικά δεν έγινε σωστά» αφού «όλα έγιναν σωστά», αφού κάπως έτσι τελικά παρουσιάζονταν τα γεγονότα, ομολόγησε ότι όντως η μη τήρηση όλων των μέτρων ασφαλείας που προέβλεπε η μελέτη έγινε «προς επίσπευση του χρόνου, πάντα με την τήρηση των μέτρων ασφαλείας, προσπάθησαν να σκάψουν και εμείς τους σταματήσαμε». Καλά καταλάβατε, ο ίδιος άνθρωπος ισχυρίζεται ότι δεν τηρήθηκε δικλείδα ασφαλείας, ενώ ταυτόχρονα λέει ότι τα μέτρα ασφαλείας τηρήθηκαν! Επιπρόσθετα, αφού κανένας κίνδυνος δεν προέκυψε για την ασφάλεια των εργαζομένων, τότε γιατί η σήραγγα παραμένει κλειστή για τους εργαζόμενους εδώ και 3 βδομάδες;