Ηεπικράτηση του Στέφανου Κασσελάκη, δημιουργεί μια νέα πραγματικότητα στο πολιτικό σκηνικό της χώρας, που την βλέπαμε να έρχεται, αλλά δεν θέλαμε να την παραδεχθούμε.
Είναι η πραγματικότητα της πολιτικής καριέρας που δεν χτίζεται σταδιακά, ούτε με το περιεχόμενο των όσων λέει ο πολιτικός. Χτίζεται μόνο με κανόνες marketing, όπου κυριαρχούν τα social media και τα ωραία λόγια.
Ο Στέφανος Κασσελάκης δεν είναι ο πρώτος που ήρθε από το πουθενά για να εδραιωθεί στο πολιτικό σκηνικό σε ελάχιστο χρόνο. Το πέτυχαν επίσης οι Σπαρτιάτες και η Νίκη στις βουλευτικές εκλογές, εκφράζοντας διαφορετικά κομμάτια της κοινωνίας και εντελώς διαφορετικές τάσεις της.
Αυτό το μοναδικό φαινόμενο που έφερε τα πάνω κάτω στον συντηρητικό χώρο, εμφανίστηκε τώρα με τον ίδιο τρόπο και στην Αριστερά.
Κι είτε τελικώς κερδίσει τον δεύτερο γύρο ο Κασσελάκης, είτε τον χάσει, ο ίδιος θα παραμείνει στο πολιτικό σκηνικό, είτε ως αρχηγός του ΣΥΡΙΖΑ, είτε ως αρχηγός ενός άλλου κόμματος που έχει ήδη κατοχυρώσει χώρο ανάμεσα στο ΠΑΣΟΚ και στον ΣΥΡΙΖΑ.
Ότι και να γίνει, ο Κασσελάκης μπήκε στο πολιτικό στερέωμα της χώρας και θα μείνει. Κι είναι πολύ πιθανό πως κάποια στιγμή η κοινωνία θα τον αναγνωρίσει ως εναλλακτική λύση απέναντι στην κυβέρνηση, που μέχρι σήμερα πορευόταν χωρίς αντίπαλο.
Όχι γιατί δείχνει ικανότερος. Αλλά επειδή είναι το πιο καινούργιο μοντέλο στην πολιτική αγορά.
Ο Κασσελάκης έχει ήδη τοποθετηθεί στην βιτρίνα, όπως το νέο μοντέλο στο κινητό τηλέφωνο.
Όλοι έχουμε ένα κινητό τηλέφωνο, το οποίο λειτουργεί και μας καλύπτει τις ανάγκες μας. Αλλά όλοι θέλουμε να αποκτήσουμε το νέο μοντέλο, το οποίο δεν γνωρίζουμε καν, αν είναι το ίδιο λειτουργικό.
Αυτός είναι ο βασικός κανόνας στο marketing, που μπήκε πια και στην πολιτική…
ΑΡΘΡΟ TOY ΒΑΣΙΛΗ ΧΙΩΤΗ ΓΙΑ ΤΟ SKAI.GR